Shop Mobile More Submit  Join Login
SeeU: Orange Beats by yinami SeeU: Orange Beats by yinami
ooooohhh this is definitely my favorite shots from the con!!! >3< <3333 I love it sooo much!!!

So much I had to stuff two pics cause I couldn't decide haha.

I had a GREAT time during my Nyo!Prussia shoot and I say it was a HUGE successssssss. Can't wait to receive the files x3

SeeU: :iconyinami:
Photographer: :iconjrjs:

Related Deviation:
Add a Comment:
 
:iconnekowhitestar:
NekoWhiteStar Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist Artist
Kawaiiiiiiiiiiiii~
Reply
:iconari--hime:
ari--hime Featured By Owner Jul 8, 2012
ahhhhhh you are the most amazing seeu i've ever seen! your cosplay looks so perfet and you are so adorable! ;__;♥♥♥ do you know what fabric your costume is made of, i really love it♥
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Jul 8, 2012  Student Interface Designer
thank you ^^ <3 It's PVC :)
Reply
:iconnihonotaku4eva:
NihonOtaku4eva Featured By Owner May 25, 2012  Hobbyist Artist
OAO....

SO AMAZING!!
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner May 25, 2012  Student Interface Designer
thank you~ ^^
Reply
:iconnihonotaku4eva:
NihonOtaku4eva Featured By Owner May 25, 2012  Hobbyist Artist
No problem!
Reply
:icondannysulca:
dannysulca Featured By Owner May 22, 2012  Student General Artist
wow! beautiful...
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner May 23, 2012  Student Interface Designer
thank you~!
Reply
:iconvocaloid-neko-kun:
vocaloid-neko-kun Featured By Owner Apr 16, 2012
uwaaaah!!!! So cute!!!! your hair is so bouncy, ha :D
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Interface Designer
oh thank you very much :XD:
Reply
:iconpiechie:
piechie Featured By Owner Apr 8, 2012  Student Digital Artist
OMG this cosplay is so... :icondroolplz:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 8, 2012  Student Interface Designer
Ehehe thank you!!
Reply
:iconblackberryninja:
BlackberryNinja Featured By Owner Apr 7, 2012  Student Photographer
Your outfit is super adorable
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 7, 2012  Student Interface Designer
thank you!
Reply
:iconcrazydoggy:
crazyDoggy Featured By Owner Apr 6, 2012  Student General Artist
One of the better SeeU cosplays I've seen~ ^3^
I love your wig! o:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 6, 2012  Student Interface Designer
Awww, thank you very much! :meow:
Reply
:iconcrazydoggy:
crazyDoggy Featured By Owner Apr 6, 2012  Student General Artist
No problem~!! :iconhappymeowplz:
Reply
:iconpcyzicus:
Pcyzicus Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
where did you get the wig
its awesome =w=
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
Off ebay but I lost the link sorry ;;
Reply
:iconpcyzicus:
Pcyzicus Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
....oh... ;_;
Ah well. have to keep looking i guess
Reply
:icondaisukeuke:
Daisukeuke Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Digital Artist
-crying- Just too cute....
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
D'awww thank you :hug: dont cry, im not worth the tears haha ! XD
Reply
:icondaisukeuke:
Daisukeuke Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Digital Artist
You just look so lovely as SeeU, one of the finer cosplayers I have seen so far.
Reply
:iconnanaenae:
nanaenae Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Artist
:iconrlytearplz: KYAAAA SeeU >w<
i love SeeU from vocaloid SO MUCH :iconrlycryplz:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
Thank you~ lol yeah she's awesome :)
Reply
:iconretroactive-mayhem:
Retroactive-Mayhem Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
You make a pretty good (american?) SeeU :3
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
Hmm? I'm not American lol. I'm half Austrian half Filipino XD but thanks any
Reply
:iconretroactive-mayhem:
Retroactive-Mayhem Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD see. never good at these games xDDD
I'm russian/american with some austrain shoved in there x33
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
Haha it's alright :) Eh, normally people think im Asian. This is the first time someone thought I was American :XD: Hahaha but it's cool. Wanted to feel western sometimes.
Reply
:iconretroactive-mayhem:
Retroactive-Mayhem Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
x33 hehe~
I cosplay Rin, though i dont have any pictures >3<
Where did you get your SeeU cosplay?? ive been dying to cosplay as her~!
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Interface Designer
Oh I have them made + I do most of the details myself (ears,shoes,buttons,wristbands etc). :)
Reply
:iconretroactive-mayhem:
Retroactive-Mayhem Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
:O woah...i wish i had money for that kinda stuff X_X im piss poor...
im making a Celty cosplay from DuRaRaRa! though.
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 5, 2012  Student Interface Designer
oh sweet! Good luck with that! :D
Reply
:iconumiokami:
UmiOkami Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
Theres already SeeU cosplay?! Why isnt there Rook cosplay yet T^T
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
SeeU cosplay is pretty trendy right now :) Idk bout Rook tho
Reply
:iconumiokami:
UmiOkami Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
I figured SeeU would get popular quick....but this quick XP and Rooks been out for way longer yet no one can make a decent cosplay of him XP
Reply
:iconsweetiris:
SweetIris Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
This is so pretty and magical! :iconloveloveplz:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Thank youu~ :hug:
Reply
:iconredwolf246:
RedWolf246 Featured By Owner Apr 3, 2012
rw:u r so lucky that i am jealouse good for u girl!!! love that cosplay of yours!
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Aww thanks! So sweet :)
Reply
:iconredwolf246:
RedWolf246 Featured By Owner Apr 5, 2012
rw:no prob and the word"sweet" is what i am usually called now and days to any body
Reply
:iconkin-gyo:
kin-gyo Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
Wow. :wow: Really great cosplay! You look amazing! :la:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Thank you so much!! <333333
Reply
:iconinyuji:
InYuJi Featured By Owner Apr 3, 2012  Professional General Artist
Ooooh, I actually like this vocaloid ( mainly cuz she's korean)
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Haha yeah :)
Reply
:iconkronos2501:
Kronos2501 Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
I don't know what to say besides that this is an awesome costume, well designed and well constructed.

Wonderful :nod:
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Aww thanks for the really kind comment! :)
Reply
:icondevilpunkgirlsbfffs:
devilpunkgirlsBFFFs Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Digital Artist
COOL
Reply
:iconyinami:
yinami Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Interface Designer
Thanks!
Reply
:icon333hf333:
333hf333 Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist Writer
I love how you actually did the cat paws~!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 3, 2012
Image Size
364 KB
Resolution
1500×1130
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,358
Favourites
725 (who?)
Comments
73
Downloads
386
×